S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

  +421 34 7723027       obchod@stasek.sk       objednavky@stasek.sk                 

Akčný tovar

18,49 €
skladom
5,99 €
skladom

Top produkty

13,00 €
skladom

Info

Sme rodinná firma s dlhou 20 ročnou pôsobnosťou na trhu. Majiteľ p.Stašek je chladiarenský mechanik a už vyše 40 rokov sa venuje servisovaniu domácich chladničiek a mrazničiek, vinoték a iných chladiarenských zariadení. Z potreby zákazníkov vznikla myšlienka vlastnej prevádzky, kde sa ponúkal široký sortiment domácich spotrebičov a elektronických zariadení. S náročnosťou zákazníkov sa sortiment rozširoval, avšak s veľkým rozmachom internetu a rôznych eshopov s elektronikou, sme prevádzku v roku 2017 zatvorili a pokračujeme s komunikáciou so zákazníkmi prostredníctvom stránky. Firma naďalej prevádzkuje servis domácich chladničiek a mrazničiek, taktiež je možnosť objednania tovaru, ktorý práve nemáme na stránke skladom alebo ste si vyhliadli nejaký iný model, ktorý u nás vôbec nefiguruje. 

 

* ku každému zákazníkovi pristupujeme individuálne a snažíme sa pomôcť s výberom 

* máme ochotný, školený a najmä STABILNÝ personál - sme predsa rodina ;o)

* tovar, ako chladničky, mrazničky, práčky a iný veľký objemný tovar, ktorý si nemáte ako doviezť domov Vám do 30 km dovezieme ZADARMO

* dovoz veľkých spotrebičov je bezplatný od Bratislavy po Kúty

* platba je možná vopred na fakúru alebo v hotovosti pri dovoze u Vás v pohodlí domova

* tovar, ktorý je skladom (veľké spotrebiče), je dodaný v priebehu dňa, kedy si tovar zakúpite, príp. po dohode, kedy by ste si tento tovar želali mať doma - VY si určíte termín doručenia (do hodiny, doobeda, poobede, alebo nasledujúci pracovný deň, prípadne Vám tovar ZADARMO preskladníme a len nám telefonicky oznámite, že dovoz je už aktuálny)

* objemný tovar Vám vynesieme až do bytu, či domu, aj keď chýba výťah. Služba je bezplatná V rámci dovozu do 30 km.

* tovar Vám na požiadanie rozbalíme a umiestnime na miesto. Služba je bezplatná.

* umývačku či práčku odblokujeme a zapojíme. Na požiadanie spustíme prvý cyklus a predvedieme. Služba je bezplatná v rámci dovozu do 30 km.

* zapojíme sporák, rúru či varnú dosku, v rámci nášho rozvozu do 30 km. Služba je spoplatnená. Viď cenník služieb.

* odvezieme Váš starý spotrebič na ekologickú recykláciu. Služba je bezplatná v rámci rozvozu do 30 km.

* zabudujeme nový spotrebič do kuchynskej linky - doska, rúra, mikrovlnka, umývačka. Služba je spoplatnená v rámci nášho rozvozu do 30 km. Viď cenník služieb.

 

SERVIS              RECYKLÁCIA                KONTAKT

Otázky:

 

  1. Nie som u vás zaregistrovaný, môžem objednávať tovar?
  2. Aká je minimálna hodnota objednávky?
  3. Aké je poštovné?
  4. Aké sú dodacie lehoty?
  5. Kedy bude dodaný tovar, ak je na objednávku?
  6. Je možná platba kartou?
  7. Je lepšie objednávať e-shopom, emailom alebo telefonicky?
  8. Nenašiel som tovar na vašej stránke. Viete ho dodať?
  9. Odoslal som objednávku, ale ešte na niečo som zabudol.
  10. Nemôžem sa k Vám dovolať.
  11. Tovar, ktorý je v košíku je pre mňa záväzne rezervovaný?

 

1. Nie som u vás zaregistrovaný, môžem objednávať tovar?

Áno, tovar je možné objednávať aj bez registrácie.

2. Aká je minimálna hodnota objednávky?

Min. hodnota obj je 5,00 EUR vrátane DPH. 

3. Aké je poštovné?

Poštovné Vám bude ponúknuté pred odoslaním objednávky v košíku.

4. Aké sú dodacie lehoty?

Ak je tovar skladom odosielame ho v priebehu 24-48 hodín. Záleží koľko objednávok je pred Vami, objednávky sú vybavované v poradí v akom prišli. 

5. Kedy bude tovar, ak je na objednávku?

Pri niektorých položkách je uvedené "na objednávku". V detaile produktu je presnejšie stanovený čas dodávky. (Potrebujeme ho overiť u dodávateľov.)

6. Je možná platba kartou?

Nie, bohužiaľ túto možnosť neposkytujeme.

7. Je lepšie objednávať e-shopom, emailom alebo telefonicky?

Najrýchlejšie a najistejšie je to e-shopom. Objednávka sa dostane do systému automaticky. Nie je tu riziko omylu a nedorozumenia.

8. Nenašiel som tovar na vašej stránke. Viete ho dodať?

Pošlite nám dopyt cez stránku, preveríme to u dodávateľa.

9. Odoslal som objednávku, ale ešte na niečo som zabudol.

Ak objednávka nie je ešte potvrdená a expedovaná (info príde emailom), tak nám napíšte a doložíme do obj ďalšie položky.

10. Nemôžem sa k Vám dovolať.

Možno sa práve venujeme inému zákazníkovi na druhej linke, skúste to znova alebo pošlite email.

11. Tovar, ktorý je v košíku je pre mňa záväzne rezervovaný?

Nie, tovar ktorý je v košíku nie je pre Vás rezervovaný. Rezervovaný bude až po odoslaní objednávky.

Posledná aktualizácia prebehla 10.09.2018

Zjc2N